نمایندگی بلبرینگ SKF

نمایندگی بلبرینگ SKF

 

کمپانی SKF یک شرکت سوئدی تولید کننده بیرینگ است که در سال 1907 در گوتنبرگ سوئد تأسیس شد. این شرکت تولید کننده و تامین کننده بیرینگ، انواع روانکار ها از جمله گریس، محصولات نگهدارنده، محصولات مکاترونیک، محصولات انتقال نیرو، سیستم های نظارت بر شرایط و خدمات مرتبط با آن را تولید و عرضه می کند.

کمپانی SKF بزرگترین تولید کننده بیرینگ در جهان است و 44000 نفر را در 108 واحد تولیدی به کار می گیرد. این شرکت بزرگترین شبکه توزیع کننده را در صنعت دارد و 17000 مکان توزیع کننده در 130 کشور دارد. SKF یکی از بزرگترین شرکت ها در سوئد و همچنین در جهان است.

لوگوی شرکت SKF :

تصویر استوان وینگویست، موسس SKF :

در بهار سال 1907، وینگویست یک بلبرینگ خود تنظیم دو ردیفه با یک مسیر بشکه ای در حلقه بیرونی که دو ردیف ساچمه در داخل قرار داشد، تولید کرد. این امر به حلقه داخلی اجازه می دهد تا آزادانه در ارتباط با حلقه بیرونی تراز شود؛ بدون اینکه تأثیر منفی بر عملکرد یاتاقان بگذارد. از این رو توقف مکرر تولید از بین رفت.

نمایی از بلبرینگ خود تنظیم SKF :

در 16 فوریه 1907، وینگویست تقاضای ثبت اختراع سوئدی به شماره 25406 برای بلبرینگ خود تنظیم چند ردیفه خود را ثبت کرد. حق ثبت اختراع در 6 ژوئن در سوئد همزمان با اختراعات ثبت شده در 10 کشور دیگر اعطا شد. سه سال پس از تأسیس SKF، این شرکت 325 کارمند و یک شرکت تابعه در انگلستان داشت. پس از آن، عملیات تولید در چندین کشور آغاز شد.

کاتالوگ بلبرینگ های SKF

برای دانلود کاتالوگ بیرینگ های SKF بر روی تصویر زیر کلیک کنید. کاتالوگ در حدود 22 مگابایت حجم دارد و توسط خود کمپانی عرضه شده است.