بلبرینگ ماشین آلات راهسازی

بلبرینگ ماشین آلات راهسازی

تهیه و پخش انواع بلبرینگ ماشین آلات صنعتی ، راهسازی کشاورزی ، خودرویی و غیره
انواع کاسه نمد ، تسمه ، اورینگ ، پکینگ ، گریس ، روغن های تخصصی و تجهیزات صنعتی
تامین کننده بلبرینگ کارخانجات سیمان،گچ،ذوب آهن،صنایع فولاد و دیگر صنایع

ما به مشتریان خود اطمینان می دهیم که تمامی کالا ها و بلبرینگ های دریافتی از شرکت بلبرینگ آخن بوده و شرکت تمامی بلبرینگ های ارسالی را گارانتی می نماید.

فروش و توزیع انواع بلبرینگ تراکتور– بلبرینگ کمباین-بلبرینگ کشاورزی با قیمت عمده و جزئی با گارانتی کیفیت و قیمت

فروش کاسه نمد ، فروش بلبرینگ و پخش بلبرینگ nachi و رولبرینگ skf ، یاتاقان ،اس کا اف

بلبرینگ ماشین آلات راهسازی شامل انواع لودر ها، بیل های مکانیکی، بولدوزر ها، گریدر ها، بیل بکهو و دیگر ماشین آلات راهسازی بوده و از جنس فولادی با تنسایل مقاومتی بالایی تولید می شوند. بلبرینگ ماشین آلات راهسازی در دسته های بسیار مختلفی و برای قطعات مختلف از قطعات گیربکس تا قطعات چرخ ماشین آلات راهسازی مورد استفاده قرار می گیرند. بطور کلی نوع بلبرینگ های بکار رفته در ماشین آلات راهسازی را می توان به بلبرینگ گیربکس که در دو نوع بلبرینگ کف گرد و بلبرینگ های شیار عمیق تقسیم می شوند و رولبرینگ استوانه ای بکار رفته در چرخ آنها دسته بندی نمود

اهمیت کیفیت بلبرینگ ماشین آلات راهسازی

ماشین آلات راهسازی ابر سازه های فولادی هستند و وزن بسیار زیادی دارند. از این رو میزان بار وارد بر بلبرینگ ماشین آلات راهسازی بسیار بالا بوده و هر گونه شکست در این قطعه می تواند سبب ایجاد ضربه ناگهانی به دیگر قطعات و پدید آمدن خسارت های بسیار سنگینی گردد. بعنوان مثال بلبرینگ چرخ ماشین آلات راهسازی با وجود سایز کوچکی که دارد میزان بار بسیار بالایی را متحمل شده و در صورتیکه از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد در طی سیکل های کاری محدود دچار شکست شده و می تواند خسارت های سنگینی به دیگر قطعات چرخ و پلوس وارد نماید. از این رو اغلب کمپانی های مادر تولید کننده بلبرینگ ماشین آلات راهسازی را تنها با برند های بسیار معتبر تولید کننده قطعات OE مانند INA انتخاب می کنند.

برند های تولید کننده بلبرینگ ماشین آلات راهسازی

اغلب برند های معتبر تولید کننده در دنیا به تولید بلبرینگ ماشین آلات راهسازی نیز مبادرت دارند که در راس آنها شرکت Schaeffler آلمان می باشد که بلبرینگ های خود را اغلب تحت دو برند FAG و INA به بازار عرضه می کند. اغلب برند های معتبر تولید کننده ماشین آلات راهسازی من جمله VOLVO از بلبرینگ های INA بعنوان قطعه اصلی بر روی ماشین آلات راهسازی خود استفاده می کند. شایان ذکر است برند های دیگر تولید کننده مانند بلبرینگ TIMKEN نیز به تولید بلبرینگ ماشین آلات راهسازی مبادرت دارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − دو =